Uno-mattes stjärna!

Uno-mattes stjärna!

fredag 10 september 2010

ordets gåva

Om jag hade ordets  gåva skulle jag skriva ett mail till rix fm.
Jag är så sjukt trött på detta radioprogram så jag skriker snart.
Innan titti slutade så var det mest musiken som vart tjatig,samma låtar snurrar om och om igen.
Men nu sen Sofia och Ola började så är det BARA snusk ,utseendefixering och mera snusk.
Och detta eviga överklassprat...
I stället för att liva upp ens dag så känner man sig bara tjock ,fattig och äcklad av deras program.
och nu grattis så börjar dom sända redan klockan 5...hoppas dom inte fått ett öre mer i lön för det är ju bara massa upprepningar och klipp från gårdagen .
Ta som förrgår tex.Då hade dom Joe Labero på besök.Det var ett kul inslag ,en bra gäst. Att höra EN gång....
Jag tror f-n att jag hörde det klippet 10 gånger..utöver orginalgången.Det är så man får kräks!

Nä nu är det jag som byter kanal per omgående.
Undra bara vad man ska byta till??

1 kommentar:

  1. Jag har bytt för länge sen, står inte uuuut... Jag varvar P1, P3 och P4.... men just nu lyssnar jag på sommarpratet som jag missade i somras...
    Annars har du ju MixMegapol!

    SvaraRadera