Uno-mattes stjärna!

Uno-mattes stjärna!

tisdag 7 september 2010

Mot nya mål

Under 2009 gjorde jag många livstilsförändringar och gick ner en hel del.
Nu har det stått still sen Juni-10 och jag tänkte inleda denna höst med ett nytt mål.
Ett realistiskt mål...
Det är 4 månader kvar på året (usch vad hemskt...) ska vi säja 2 kg i månaden? det blir 8 kg till jul.borde väl gå med lite djävlar anama.
Kommer redovisa mat och motion ,resultat och tankar på vägen.
1 septeber var mitt startdatum och är +8 kg
i min andra blogg fixa jag en fin tabell men det vet jag inte hur man gör här...

1/9

  • +8 kg
  • midja +-0 cm
  • red 45 min i skogen
2-5/9
  • Semetertripp till mamma i gbg med allt vad det innebär...

4-5/9
  • tävlat två officiella klasser per dag i stenungsund och uddevalla
6/9 Måndag
  • Jobba 7-14,15
  • Kl;8.15; Frukost 1½ dl yoghurt, 1 knäcke med mjukost 1 nektarin
  • Frukt, 5 dl vatten
  • 11.45;lunch 2 dl Yoghurt 1 knäcke med mjukost 1 nektarin ,3 dl vatten
  • 14.15 ;  macka och 3 dl vatten i bilen.
  • 14.40-15.30 gick 5,5;an i vrinnevi med Anette.Hade ont i benet efter en praktvurpa i söndags så varvet tog lite längre tid än tänkt.*bättring!*
  • Banan och vatten i bilen hem.
  • 1 timmes skogs/svamp/hundpromenad med M, L och vovvsen medans Emma red
  • 19.15 Middag;1½ dl ris 2 kyklingspett lite,lite jordnötssås och mkt grönsaker
  • ½ kexchoklad 2 dl cola zero.....
  • 15 min kvällskiss med hundarna

Jo men denna dag funkar tycker jag!

7/9 Tisdag

  • Jobba 7-14.30
  • Kl;8.15; Frukost 1½ dl yoghurt, 1 knäcke med mjukost. Lät bli den doftande kransen Camilla bjöd på!*duktigt!*
  • frukt,vatten
  • 11.45 lunch; 1 dl ris 1 dl köttfärsröra och grönsaker
  • frukt
  • 15.00 mellismacka med linnea
  • 16.0030 min hundsväng
  • fixa nytt batteri till stegräknaren!
  • Middag 1½ dl potatismos och 1 dl köttfärsröra 1 dl grönsaker 2 dl lättmjölk
  • 18-21 Var på kick off med jobbet, "lekar" ute i 1½ timme
  • 1 thekaka med ost ,skinka grönsaker,
  • 2 dl cola zero 2 mumsmums...
  • 15 min kvällskiss med vovvsen
I bland hinns det inte med någon träning.Dagen duger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar