Uno-mattes stjärna!

Uno-mattes stjärna!

onsdag 23 mars 2011

vuxenpoäng...?

För ca ett år sedan blev jag rent ut sagt skogstokig på banken för dess dåliga service,dåliga öppentider och dåliga service..
Sa jag att dom hade dåliga öppentider??
Efter det så har jag vart irriterad på dom och "hotat" med att byta bank men inte fått aschlet ur..
så när jag var inne p en annan bank för att hämta ut pengar med en utbehandlingslapp åt en älder släkting så frågade jag den trevlige unge mannen om det var svårt att byta bank (det är inget jag pysslar med varje dag..)
Och han bara "Å nej då det burkar alldrig vara några problem alls!" och så vipps var en tid bokad och i dag var vi alltså där med en bunt papper som han kolla igenom och knappa runt  med på sin dator och vi har startat "operation byta bank"
För lite bestyr är det ju ändå märkte man...

Ja hur många vuxenpoäng är det på att byta bank tro?  Måste va en del va!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar